Kriisideks valmisolek

Kontaktide meelespea

  • Veetrassidest kaob surve, kanalisatsioon ei toimi – OÜ Loksa Haljastus (55512015 haljastus@loksa.ee)
  • Keskkütte avarii ja ei ole sooja vett – N.R.Energy OÜ (5430 0800, 517 3118)
  • Kaob mobiilside, internetiühendus (kasuta SMS, võib veel toimida, kuula raadiot)
  • Poest ei saa osta kaupu, kütust ei saa juurde osta – kriisipood Loksa COOPautonoomse elektritoitega tanklad
  • Tekib tulekahju või on muul põhjusel vaja evakueeruda – 112
  • Teed on läbimatud (lumi, tuisk) – riigi teede hooldus (1247) + kohalikud teed (603 1253)
  • Varguste laine piirkonnas – piirkonnapolitseinik (512 3615, 5335 9346)

1247 RIIGIINFO TELEFON on hädaabinumbri 112 kõrval tegutsev infonumber, mis pakub ööpäev läbi eesti, vene ja inglise keeles infot ja nõu olukordades, mille puhul ei ole ohus elu, tervis ja vara. 2021. aasta algul liitusid riigiinfo telefoniga 1247 senised Maanteeinfo telefon, Keskkonnainfo telefon ja Päästeala telefon. Kerge meelde jätta: 1 number 24/7 ehk 1247
1343 ELEKTRILEVI RIKKETELEFON, millelt saab infot elektrikatkestuste kohta.
Imatra Elektri rikketelefon: 715 0188
VKG Elektrivõrkude rikketelefon: 716 6666
16662 MÜRGISTUSTEABEKESKUSE infoliin, mis annab mürgistustega seotud infot ja nõuandeid.
1220 PEREARSTI NÕUANDETELEFON juhuks, kui Sul või Sinu pereliikmel ilmnevad terviseprobleemid, mis vajavad nõustamist või otsust täiendava abivajaduse kohta.

Kriisivalmiduse koordinaatori ülesandeid Loksa linnas täidab Loksa linna kriisikomisjoni aseesimees arendus- ja keskkonnanõunik Karin Ilves (karin.ilves@loksa.ee, +372 5304 8333) ja Loksa linna kriisikomisjoni liige Lidia Mõsovski (lidia.mosovski@loksa.ee, +372 5168310).

Uudised ja teated

Ohuolukorras loeb iga sekund: varju seal, kus oled!